Křovinořezy
Honda si během krátké doby vydobyla neotřesitelnou pozici v nabídce vyžínačů a křovinořezů určených pro širokou veřejnost. Honda si dává záležet na tom, aby práce s křovinořezem byla co nejpohodlnější, nejpříjemnější, aby neotravovala své okolí hlukem a zápachem spalin a aby uživatel neměl po práci pocit únavy podobný tomu, jako když složí 20 metráků uhlí. To vše je doplněno spolehlivostí, úsporností, životností, širokou nabídkou příslušenství a pětiletou zárukou. Bezesporu se jedná o bezkonkurenční ukázku kombinace komfortu obsluhy a spolehlivosti.
#ShowMore#
Dokonce i jiné konkurenční značky jsou si dobře vědomy nesporných kvalit křovinořezů Honda a jejich prodejci nesmějí křovinořezy Honda vystavovat. Nebojte se takového prodejce na křovinořez Honda zeptat a ti nejlepší autorizovaní prodejci Honda Vám křovinořez Honda mile rádi předvedou a máte tak možnost přímého porovnání s konkurencí. My na Hondě se toho nebojíme.
Hlavní přednosti křovinořezů Honda
Komfortní obsluha a ovládání
Křovinořezy Honda jsou konstruovány pro toho, kdo upřednostňuje komfort a ostatní přednosti 4-taktní technologie se stálým výkonem a kroutícím momentem, nutným pro práci i ve ztížených podmínkách.
Komfortní madla z kombinovaného plastu a měkčené gumy
Povrch rukojeti je v místě úchopu potažen měkčenou gumou.
Pohyblivá ovládací rukojeť ve dvou rovinách
Pro dokonalé vyvážení a rozložení hmotnosti stroje na postroj a optimální polohu všech ovládacích prvků na konkrétní postavu uživatele, lze ovládací rukojeť snadno a pohodlně nastavit do potřebné polohy bez použití nářadí.
Komfortní zádový postroj
Tento dvouramenní zádový postroj lze pro optimální nastavení pohodlně nastavit do pěti různých poloh. Mimořádně bohaté polstrování ramenních popruhů je příjemné pro každou postavu a důmyslné rozložení hmotnosti na bedra obsluhy, pohlcují velkou míru vibrací a poskytují, na trhu jedinečnou, míru komfortu tak, aby obsluha ani při dlouhodobé práci netrpěla únavou. Ochranný kryt chrání bok uživatele od přímého kontaktu s hřídelí křovinořezu a s bezpečnostním závěsem s uvolňovacím systémem.
Antivibrační spojka
Vývojové středisko Honda R&D zkonstruovalo odstředivou spojku složenou ze dvou částí, kdy je mezi obě části vložena absorbční vložka, pohlcující vibrace. Nepříjemné vibrace od motoru jsou tak spojkou absorbovány a nejsou dále přenášeny na ovládací rukojeti. Obsluze je tak poskytována vysoká míra komfortu bez znatelných, nepříjemných a zdraví nebezpečných vibrací.
Mini 4-taktní motor
O pohon křovinořezů Honda se stará miniaturní 4-taktní motor Honda zdvihového objemu 25, resp. 35 ccm. A proč dát přednost 4-taktu před dvoutaktním motorem?
Lehký start. S hodnotou 7,2 kg nutnou pro zatažení startovací šňůry pro nastartování motoru je start bezkonkurenčně nejlehčí ve srovnání s jinými motory srovnatelných velikostí.
Nízká hlučnost. Díky nízko posazenému vlnovému spektru hluku je pro uživatele zvuk 4-taktní Hondy příjemnější a snesitelnější již od samotného nastartování.
Snížené provozní náklady a snadná údržba.
Jak je všeobecně známo, pro 4-taktní motory není nutné připravovat směs benzínu s olejem. Jako palivo stačí pouze čistý, automobilový benzín. Ve skutečnosti je tak spotřeba oleje mnohonásobně nižší než u jiných motorů a s tím i nižší náklady na provoz.
Nízká spotřeba paliva a delší akční provozní doba.
Nízký zápach, emise a kouřivost. Díky spalování čistého automobilového benzínu bez příměsi oleje jsou kouřivost a emise až o 80% nižší než u dvoutaktních motorů v dané třídě.
Strunová hlava Tap & Go
Poloautomatická strunová hlava zajišťuje optimální dávkování žací struny dle míry její opotřebení. Pokud je struna zkrácena opotřebováním, stačí během rotace strunové hlavy klepnout o zem, dojde tak k mžikovému uvolnění zámku struny a odstředivou silou se struna automaticky prodlouží. Strunová hlava Honda má průměr 125 mm a pojme tak o 56% více náhradní struny, než-li standardní strunové hlavy o průměru 100 mm.
Vysoce odolná úhlová převodovka
Úhlová převodovka je vyrobena přesným litím hliníkových slitin a je mnohem odolnější vůči nárazům než běžné, lisované převodovky. Během práce musí samotná převodovka snášet ohromné nárazy a zatížení. Proto je blok úhlové převodovky u Hondy opatřen symetrickými žebrovými výztuhami, které poskytují převodovce dostatečnou pevnost i do nejtěžších podmínek použití.
Největším nepřítelem pro úhlové převodovky je ovšem prach a namotávání trávy; z důvodu minimálních vůlí, jsou všechny pohyblivé části úhlového převodu a styčné plochy úhlových převodovek Honda velmi přesně spasovány a pro spolehlivé utěsnění je použito trojité ochrany na rozdíl od běžného, dvojitého nebo dokonce jednoduchého. Tak Honda zaručuje dokonalou ochranu vysokootáčkových úhlových převodů proti prachu a namotané trávě.
Ložiska s bezdotykovým, štěrbinovým utěsněním
Takovýmto způsobem utěsněná ložiska se používají také například v zařízení NASA. U těchto ložisek nedochází ke kontaktu těsnění s rotující částí a nedochází proto k opotřebení v důsledku tření a jsou tak nejvhodnějším řešením pro vysokootáčkové stroje, které je nutno perfektně ochránit proti prachu. Navíc díky bezdotykovému těsnění nedochází k tepelné zátěži těsnění a následnému rychlému stárnutí těsnění jako je tomu u běžného, kontaktního hřídelového těsnění.
6-ti drážková náhonová hřídel
Toto konstrukční řešení zaručuje maximální míru přenosu síly od motoru na pracovní nástroj oproti nespolehlivému, klínkovému spojení.
Ochranný kryt typu 2 v 1
Pokud potřebujete jako pracovní nástroj použít 3 - zubý či jiný travní žací kotouč, stačí jednoduše od rozměrného ochranného krytu oddělit pouze spodní ochranný proužek se zařezávacím břitem pro žací strunu. Není tak nutné pořizovat pro každý žací nástroj zvláštní kryt a dle potřeby kryty měnit.
Odolný zařezávací břit žací struny
Při použití strunové hlavy, je ochranný kryt opatřen ochranným pruhem s odolným zařezávacím břitem. Ten slouží k automatickému zakrácení žací struny na předepsanou pracovní délku při případném prodlužování opotřebované struny (viz. Strunová hlava Tap & Go). Jiní výrobci mnohdy používají plastový břit, který brzy ztratí svoji účinnost. Honda používá břit ocelový, který lze v případě nutnosti nabrousit. Byť se to zdá zbytečné, ale perfektní funkce tohoto břitu je z hlediska funkčnosti a bezpečnosti zcela zásadní. Profesionálové jiné ochranné kryty než s ocelovým břitem nemohou použít.